Mediteren op weg naar Pinksteren

St Janskerk Hoorn
Hoorn

mediteren op weg naar Pinksteren

Zes dinsdagavonden is er tussen Pasen en Pinksteren de mogelijkheid om stilte en rust te vinden op een bijzondere plaats op Terschelling: in het koor van de Sint Janskerk in Hoorn. Tijdens het mediteren vind je ruimte om tot rust te komen. Je concentreert je op je ademhaling. Je kunt het ook bidden noemen, als je wilt. Of: een kaarsje aansteken en op het licht letten in de beschutting van het eeuwenoude kerkgebouw.

Mediteren op weg naar Pinksteren vindt plaats op zes dinsdagavonden: 11, 18 en 25 april en 2, 16 en 23 mei telkens van 20.15 – 21.45 uur. Zowel wie al ervaring heeft met mediteren als wie hiermee kennis wil maken is welkom. Inlichtingen en/of opgave per e-mail: ezoomers@xs4all.nl of telefoon 0562 769001.