Mediteren op weg naar Pasen

St Janskerk Hoorn
Hoorn

mediteren op weg naar Pasen
Vier donderdagavonden is er gelegenheid op weg naar Pasen om stilte en rust te vinden bij een kaarsje op een bijzondere plaats op Terschelling: in de Sint Janskerk in Hoorn. We zoeken naar innerlijke ruimte in het oudste gebouw van Terschelling. Dit gebouw werd meer dan zevenhonderd jaar geleden speciaal voor gebed en samenkomst gebouwd. Al die eeuwen heeft de kerk deze functie vervuld. Ook in 2024. Mediteren op weg naar Pasen vindt plaats op vier donderdagavonden: 22 en 29 februari en 7 en 21 maart, telkens van 20.15 – 21.45 uur. Zorg voor warme kleding, want in de kerk is de verwarming niet aan. Zowel wie al ervaring heeft met mediteren als wie hiermee kennis wil maken is welkom. Inlichtingen en opgave per e-mail: ezoomers@xs4all.nl of telefoon 0562 769001.