KEILAND

poster

KUNST, KERK & KAMPEREN

Keiland 2022,  een inspirerende week op Terschelling

Van 31 juli - 6 aug. 2022 vindt de vakantie week Keiland plaats. Keiland is zeven dagen lang een mix van workshops, vieringen, elkaar ontmoeten en genieten van het eiland Terschelling. Voor het dertiende jaar op rij belooft het een mooi programma te worden met een gevarieerd aanbod van kunstzinnige, verdiepende en vrolijke workshops voor jong en oud en met inspirerende vieringen in de ochtend en de avond. Er wordt gekampeerd op natuurkampeerterrein Swartduin, prachtig gelegen te midden van bossen en duinen aan de westzijde van het eiland.

Zodra je op de boot naar Terschelling stapt, laat je het dagelijkse achter je en komen weidse verten in zicht. De workshops en vieringen, aangevuld door de ontmoetingen tussen de tenten, nodigen uit om die verten te verkennen.

Keiland-thema 2022: “Eb & Overvloed”

Schurend zand

Lome stappen

Sprekende stilte of storm?

Gulzige golven

Glinsterend water

Gaven gejut of gejat?

Er is eb

er is overvloed

En God ziet......

Keiland bestaat uit kunst, kerk en kamperen

Kunst - ’s Ochtends kunnen de deelnemers kiezen uit een afwisselend aanbod van workshops zoals beeldende kunst, muziek, schrijven, theater, dans of meditatie. Er is voor de kinderen en tieners een apart workshopprogramma. 's Middags is er tijd om zelf in te vullen en alle gelegenheid om andere Keilanders te ontmoeten.

Kerk - Elke morgen en avond is er een gezamenlijke viering, oecumenisch en eenvoudig van opzet. De ochtendviering is lichtvoetig en speels, de avondviering is meditatief van karakter. Tijdens de vieringen wordt er veelzijdig en meerstemmig gezongen, liederen van Iona, Taizé en uit het nieuwe liedboek, een Bijbeltekst gelezen, een verhaal verteld of een stukje theater gespeeld. In de avondviering is er een lange stilte en ruimte voor eigen voorbeden.

Kamperen –  Het kamperen is heel eenvoudig, in de natuur. Er is genoeg speelruimte voor de kinderen en het terrein is omringd door bossen en duinen, op fietsafstand van de zee.

Voor wie? - Keiland staat open voor iedereen: singles, jong en oud, voor stellen en gezinnen met kinderen en jongeren van alle leeftijden. Keiland is voor mensen die op een speelse en/of verdiepende manier met geloof bezig willen zijn, met respect voor ieders beleving.

Meer info?  Kijk op: www.keiland.net  of mail naar info@keiland.net

Afbeelding verwijderd.