ET-10

Predikante

ds. Mathilde de Graaff

E-mail: mdegraaff85@gmail.com

Iedere zondag worden er in ET-10 kerkdiensten gehouden:

• om: 10.00 uur

Er is altijd aandacht voor de kinderen en een eigen nevendienst. Na afloop van de diensten gezelligheid onder het genot van 'een bakje'.

Het gebouw is rolstoelvriendelijk, er is ringleiding en veel ventilatie.

donderdag 25 juli

• POP-UP KOOR: Heel Terschelling zingt!

Locatie: ET-10 Midsland

POP-UP koor: HEEL TERSCHELLING ZINGT! Meezingen per keer: gast-stem zijn we allemaal! Iedere keer kiezen we 1 tophit. In één uur leren we onze partijen, daarna maken we onze eigen meerstemmige voice. Welkom!

zaterdag 27 juli

• POP-UP BIBLIODRAMA

Locatie: ET-10 Midsland

POP-UP BIBLIODRAMA. In één uur maken we een 'verbeelding' bij het bijbelverhaal. Uitvoeren is mogelijk in de zondagmorgendienst. Iedereen kan het. Ervaring is niet nodig. Begeleiding: ds. Mathilde de Graaff

bibliodrama

zondag 28 juli

Protestantse Gemeente Westerkerk

ds. M. de Graaff

VIER DE ZOMER! Zin in Verhalen. Deze zondag stappen we aan boord: 'Zie je wat je ziet of zie je wat je gelooft?!'. Tijdens de dienst veel muziek olv. de familie Ocheng. Er is aandacht voor de kinderen tijdens de dienst en een eigen nevendienst.

vieringen et10

dinsdag 30 juli

Locatie: ET-10 Midsland

Meditatieve-thema-bezinnings wandeling met ds. Mathilde de Graaff. Vertrek bij ET-10. Een eindje samen lopen, even delen. Bij goed en droog weer. Voor volwassenen.

donderdag 1 augustus

• POP-UP-KOOR: HEEL TERSCHELLING ZINGT!

zondag 4 augustus

Protestantse Gemeente ET-10

Zomervakantieviering

dinsdag 6 augustus

donderdag 8 augustus

• POP-UP-KOOR: HEEL TERSCHELLING ZINGT!

zondag 11 augustus

Protestantse Gemeente ET-10