Protestantse Gemeente ET-10

b.g.g. tel. 06-20396345

Predikante: ds. Mathilde de Graaff

E-mail: mdegraaff85@gmail.com

Iedere zondag worden er in ET-10 kerkdiensten gehouden:

• Iedere zondag: 10.00 uur. Welkom

* De Protestantse Gemeente ET-10 vindt u op het midden van het eiland in het gelijknamige gebouw: gastvrij onderdak voor ontmoeting in geloof, hoop & liefde waarbij hartelijkheid en gastvrijheid hand in hand gaan.

Onze gemeente stelt zich een 'open'levens- en geloofshouding ten doel. Samen optrekken, vertrouwen voelen, antwoorden vinden, ervaringen delen. Dat is wat ons verbindt en bij elkaar brengt. Niet alleen op zondag maar elke dag vinden we kracht en inspiratie en treffen we 'reisgenoten'. Voel u dus vrij en uitgenodigd om te delen in ideeën en inspiratie. Gasten zijn we allemaal!

* Onze voorzitter is:

Hendrik-Klaas van der Wielen, tel. 0562-448614,   E: HK_vdwielen@hotmail.com

* Tijdens de ochtenddienst is er altijd

voor de kleinste kinderen oppas.

* Binnen de ‘Orde van Dienst’ is er altijd aandacht voor de kinderen. Daarnaast is er iedere zondag kindernevendienst.

De kinderen doen bij ons mee aan de viering van het Heilig Avondmaal.

* Met het oog op de tekst van de zondag is er wekelijks een 'Gebed van de Week' en/of een 'Liturgie van de Week'

* Iedere zondag is er na de dienst(en) gelegenheid voor gasten en gemeenteleden om elkaar in de recreatieruimte te ontmoeten onder het genot van een 'bakje' koffie/thee.

* Het gebouw is rolstoelvriendelijk en er is ringleiding

* Onze kerkdiensten zijn (op ieder tijdstip) te beluisteren via: www.kerkomroep.nl. Zoeken op provincie Friesland, Terschelling GK

* Mocht u het werk in en vanuit ET-10 willen ondersteunen dan zijn wij u daar dankbaar voor.  Zie:  word van gast vriend/vriendin. U kunt ook een gift doneren via de GIVT-app