ET-10 Midsland

Locatie: ET-10 Midsland
Aanvang: 12:00
Protestantse Gemeente ET-10

'Zie je wat je ziet of zie je wat je hoort?!'

Op de derde zondag van de veertigdagentijd komt de lezing uit Johannes 2`; 13-22. Jezus jaagt de handelaars en geldwisselaars weg bij de tempel. Hij zegt dat ze een markt maken van het huis van zijn Vader. In Jeremia 26: 3 horen we hoe mensen misschien zullen luisteren om met hun kwalijke praktijken te breken.

In het symbolisch bloemschikken wordt het thema uitgebeeld. De bolvorm staat voor het leven op aarde: wat zie je, wat hoor je?

We hopen dat wie onze kerkdiensten bezoeken in de vieringen op adem mogen komen. Dat er een helende ruimte gevoeld mag worden waarin de ontmoeting met God en elkaar centraal staat. Dit alles om weer geïnspireerd verder te kunnen gaan op je levensweg.

De kerkdienst begint om 10.00 uur.

Voorganger: eilander predikant ds. Tinus Gaastra

Er is aandacht voor de kinderen in de dienst en een eigen nevendienst.

Voor de allerkleinsten is er kinderoppas gedurende de hele dienst.

Na afloop is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en gezelligheid onder het genot van een ‘bakje’ koffie/thee/limonade.

WELKOM!

*  Iedere zondag is er een ‘Gebed van de Week’ om mee te nemen en/of uit te delen.

* Als u contact op wilt nemen met ds. Mathilde de Graaff om nog even na te praten of gewoon voor een luisterend oor: tel. 0562-443151

* Deze dienst is op ieder tijdstip te beluisteren via: www.kerkomroep.nl . Zoeken op provincie Friesland, Terschelling ET-10 PKN

vieringen et10