ET-10 Midsland

Aanvang: 10:00
ds. M. de Graaff
Protestantse Gemeente ET-10

De eerste zonnestralen verwarmen het eiland en ons. Hoera: voorjaar en de eerste zondag na Pasen! ‘Raak de wonden aan’. Dwars door letterlijke en figuurlijke gesloten deuren weet hij Jezus de mensen te bereiken. ‘Vrede zij u’, zei hij. Alsof er niks is voorgevallen: ‘Goeienavond’. Maar na alles wat er is geschied, wordt die versleten groet ineens weer veelzeggend en krijgt hij zijn oorspronkelijke inhoud terug: ‘Vrede zij u.’‘En Jezus toonde hun de wonden in zijn handen en zijn zijde.’  Joh. 20: 24-31.  De Gewonde Genezer.

We hopen dat wie onze kerkdiensten bezoeken in de vieringen op adem mogen komen. Dat er een helende ruimte gevoeld mag worden waarin de ontmoeting met God en elkaar centraal staat. Dit alles om weer geïnspireerd verder te kunnen gaan op je levensweg.

De kerkdienst begint om 10.00 uur.

Voorgangster: ds. Mathilde de Graaff

Er is aandacht voor de kinderen in de dienst en een eigen nevendienst.

Voor de allerkleinsten is er kinderoppas gedurende de hele dienst.

Na afloop is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten bij een kopje koffie/thee/limonade.

WELKOM!

*  Iedere zondag is er een ‘Gebed van de Week’ om mee te nemen en/of uit te delen.

* Als u contact op wilt nemen met ds. Mathilde de Graaff om nog even na te praten of gewoon voor een luisterend oor: tel. 0562-443151

* Deze dienst is op ieder tijdstip te beluisteren via: www.kerkomroep.nl . Zoeken op provincie Friesland, Terschelling GK

vieringen et10